sobota, 9 kwietnia 2016

Makijaż "last minute" na sobotnie wyjście - tutorial.

Hej! Jest wieczór, a właśnie dowiedziałaś się, że za chwilę musisz wyjść i nie wiesz co masz ze sobą zrobić? Każda z nas znalazła się choć raz w takiej sytuacji. Poniżej mój sprawdzony sposób na szybki makijaż w 15 minut. Enjoy!


Krok 1:
Jasnym, ciepłym brązem zaznaczam załamanie powieki.


Krok 2:
Ciemnym brązem maluję cały zewnętrzny kącik powieki ruchomej aż do źrenicy i blenduje górną granicę.


Krok 3:
Zwilżonym pędzlem nakładam bordowy, metaliczny cień na 3/4 ruchomej powieki zaczynając od wewnętrznego kącika oka.


Krok 4:
Łączę dolną powiekę z górną tym samym ciemnym brązem.


Krok 5:
Rozcieram wszystko bardzo dokładnie.


Krok 6:
Tuszuję dokładnie dolne, górne rzęsy i przyklejam połówki. Gotowe!





Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:
  • Podkład Revlon Colorstay 110 Ivory + L'oreal Infallible 125 Natural Rose
  • Korektor Kobo 101
  • Puder transparentny Essence All about matt
  • Bronzer Kobo 311 Nubian Desert
  • Rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu Wibo
  • Fixing Spray Makeup Revolution
Brwi:
  • Eybrow Set Catrice
  • Eyebrow Filler Catrice
Oczy:
  • Paletki cienie Catrice (Absolute Matt)
  • Paleta cieni Beauties Factory 01
  • Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies + klej DUO
  • Tusz do rzęs Maybelline the Rocket Volum Express

Usta:
  • Beautifying Lip Smoother Catrice 010 Sweet Caramel

4 komentarze:

  1. Śliczny makijaż, a brwi masz idealnie podkreślone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) brwi to moje zboczenie :P

      Usuń
  2. Świetna inspircja ! Brwi rzeczywiście mega ! Muszę sama spróbować wymodelować tak swoje ;). ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie, może razem spróbujemy coś z brwiami mongolskimi :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!