czwartek, 7 kwietnia 2016

Makijaż drogeryjnymi kosmetykami w stylu Kylie Jenner - tutorial.

Hej. Dziś postanowiłam odtworzyć makijaż Kylie z jej 18 urodzin. Królują tu wszelkie odcienie ciepłych brązów i rozświetlenie twarzy. Przyznam, że w takim makijażu czuję się rewelacyjnie :) Enjoy! 


 Krok 1:
Na całą powiekę ruchomą nakładam bazę pod cienie( camuflaż z Catrice) i beżowym cieniem z palety Catrice Chocolate Nudes matowię cały obszar powyżej powieki ruchomej.


Krok 2:
Ciepłym brązem z paletki Catrice Chocolate Nudes zaznaczam całe załamanie powieki od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka rozcierając wszystko bardzo dokładnie w stronę brwi. 


Krok 3:
Ciemniejszym brązem z Kobo przyciemniam jeszcze bardziej załamanie, i tak samo jak wyżej blenduje w stronę brwi bardzo dokładnie.


Krok 4: 
Na całą powiekę ruchomą nakładam na mokro brązowo-złoty cień z paletki Catrice Chocolate Nudes.


Krok 5:
Czarnym cieniem z Kobo rysuję kreskę w zewnętrznym kąciku oka wyciągając ją w stronę końca brwi. (Jeżeli macie już podkład na twarzy radzę bardzo dokładnie usunąć nadmiar cienia z pędzelka, bo przeistoczycie się w pandę :))


Krok 6:
Kreskę rozcieram czystym pędzelkiem.


Krok 7:
Brązowym cieniem z Kobo łącze dolną powiekę z kreską na górnej.


Krok 8:
Dokładnie rozcieram cień na dolnej powiece.


Krok 9:
Tuszuję dokładnie rzęsy górne i dolne i przyklejam połówki sztucznych rzęs. (Demi Wispies, z których sama zrobiłam sobie połówki).



Krok 10:
Konturuję czoło, policzki i odrobinę nos. Nakładam sporo rozświetlacza na środek czoła, czubek nosa, szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna i brodę ( ostrzegałam, że sporo tu blasku :P). Na usta nałożyłam kremowy bronzer z palety Catrice Allround Contouring. Całość utrwaliłam sprayem fixującym z Makeup Revolution i gotowe :) 








Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:
  • Baza pod makijaż Mary Kay
  • Podkład Revlon Colorstay 110 Ivory + L'oreal Infallible 125 Natural Rose
  • Kremowa paleta do konturowania Catrice
  • Korektor Kobo 101
  • Puder transparentny Essence All about matt
  • Bronzer Kobo 311 Nubian Desert
  • Rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu Wibo
  • Fixing Spray Makeup Revolution
Brwi:

  • Eybrow Set Catrice
  • Eyebrow Filler Catrice
Oczy:
  • Paletki cienie Catrice (Chocolate Nudes)
  • Paletka cieni Kobo (własna kompozycja)
  • Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies + klej DUO

Usta:
  • Kremowa paleta do konturowania Catrice

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo ładnie Ci w tym makijażu ;). Już nie mogę sie doczekać następnego postu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!
    Wyglądasz zjawiskowo :) piękny makijaż, bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!