poniedziałek, 4 kwietnia 2016

"Cut crease"

Hej ho! Wracam. Mam nadzieję, że tym razem znajdę w sobie na tyle motywacji, żeby zostać tu już permanentnie! Zaczynam od czegoś co najlepiej mi idzie czyli od makijażu. Chciałam coś na zasadzie "cut crease" czyli tzw. odciętego załamania, ale zarazem coś bardziej łagodnego...sama nie wiem. :) Nie do końca jestem przekonana co do wolnej przestrzeni w zewnętrznym kąciku oka między kreską, a cieniowaniem wyżej, zdecydowanie wole gdy ten obszar jest najciemniejszy na powiece.  Enjoy!












Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:
  • Baza pod makijaż Mary Kay
  • Podkład Revlon Colorstay 110 Ivory + L'oreal Infallible 125 Natural Rose
  • Kremowa paleta do konturowania Catrice
  • Kamuflaż w płynie Catrice 010 Porcellain
  • Puder transparentny Essence All about matt
  • Bronzer Kobo 311 Nubian Desert
  • Róż Mac Fleet Fast
  • Rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu Wibo
  • Fixing Spray Makeup Revolution

Oczy:
  • Paletki cienie Catrice (Chocolate Nude + Absolute Matt)
  • Paletka cieni Kobo (Nude Eye Shadow Set)
  • Żelowy brokat BeYu 1 multi color
  • Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies

Usta:
  • Konturówka Shiseido (niestety nr się zmazał...) + pomadka w kredce Golden Rose nr 15 


4 komentarze:

  1. Świetny makijaż ! Super inspiracja, będzie pasował do mojej sukienki weselnej. Pozdrawiam ! Chcę posty codziennie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad kupieniem podkładu revlona. Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ostatnio zmienili formułę, bo coś mniej kryje. W tej cenie można znaleźć coś lepszego, np. Pharmaceris F delikanty fluid intensywnie kryjący albo podkład z Rimmel Lasting Finish.

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!