czwartek, 13 marca 2014

Nowy ulubieniec!

Wieczny problem przy malowaniu paznokci : "Na jaki kolor?". Ja chyba znalazłam idealny lakier na ten sezon. Pięknie mieni się w słońcu. Gdybym miała go opisać słowami to będzie to lakier na czarnej bazie z milionem maleńkich niebieskich i zielonych drobinek. Piękny. Co do trwałości też nie narzekam, 3 do 4 dni jest super, na 4 dzień zaczynają się ścierać końcówki. Nie odpryskuje.
Na zdjęciach dwie warstwy. Jedna nie kryje prawie wcale. Jednak zawsze maluję dwie warstwy, więc to żaden problem :)





 Co to za lakier? Essence z kolekcji Colour & Go 147 miss universe. Cena : 6,99 zł.





14 komentarzy:

  1. Tu Asia z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/. Ekstra makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor zdecydowanie bardzo fajny :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy znów coś napiszesz? Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny :) chociaż ostatnio gustuję w czerwieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor:) ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny kolor i przepiękne paznokcie ;)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!