wtorek, 4 marca 2014

Kreska w roli głównej!

Dziś w roli głównej kochana kreska, bez niej makijaż jest dla mnie niepełny. Do dzieła !


Krok 1:

Na całą powiekę ruchomą nakładam złoty cień.

Krok 2:

W załamaniu nakładam brązowy, matowy cień i blenduję w stronę łuku brwiowego.

Krok 3: 

Dużym puchatym pędzlem rozcieram wszystko matowym, cielistym cieniem. 

Krok 4:

No i kreska. zaczynam od cienkiej przy linii rzęs
Przedłużam dolną powiekę w zewnętrznym kąciku.
...łączę i kreska gotowa :)

Krok 5:

Tuszuję dolne i górne rzęsy czarną maskarą i oko gotowe :) 

Efekty:









Lista kosmetyków:

Twarz:

  • podkład L'oreal Paris Mat' Magique 01 light porcelain
  • puder Synergen Natur 04
  • bronzer TCW The Color Workshop
  • róż MAC Fleet Fast Satin

Oczy:


  • baza pod cienie ArtDeco
  • paletka Sleek GLORY
  • eyeliner L'oreal Paris Super Liner Perfect Slim
  • brwi set z Essence

Usta:

  • błyszczyk Essence floral Grunge (edycja limitowana)



10 komentarzy:

  1. Wspaniałe wygladasz w tym kolorze włosów, promiennie i świeżo. A co do makeupu to jak zawsze bardzo dopasowany i perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż:) Masz bardzo ładny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki tusz do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jedynie za mocne brwi, reszta rewelacja! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi prowadzą ostatnio do wielu dyskusji :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!