środa, 25 września 2013

NOTD#6

Siema! Jestem właśnie w trakcie kadrowania zdjęć z makijażem więc na szybko wrzucam pazury. Lubie wszelkiego rodzaju brokaty na paznokciach, a ten skradł moje serce. Nałożony na jakikolwiek lakier niesamowicie przedłuża trwałość i do tego wygląda dosyć interesująco. Kupiony w pepko lub kik (skleroza) za 4 złote. Tym razem w duecie z czarnym lakierem Golden Rose z serii Rich Color! Najlepsze lakiery na świecie! O nich zrobię osobny post. A tym czasem miłego popołudnia :)






3 komentarze:

  1. pięknie w dziennym świetle wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia !!! Świetnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!