piątek, 27 września 2013

Lepiej 'bez' czy 'z' ?

Hej :) Dziś trochę o związkach. Zawsze przychodzi taki moment, że nasz partner dostaje niesamowitego olśnienia i stwierdza "kochanie, po co się malujesz? Przecież bez makijażu tak pięknie wyglądasz!!" .
Hmmm.. no tak, czyli co? Mam zrezygnować z make-upu? Nie. Przecież uwielbiam to robić. Wiadomo, każdy woli coś innego. Osobiście w makijażem czuję się bardziej komfortowo, jednak często zdarza mi się wyskoczyć na  miasto do tzw. "warzywniaka" totalnie "naga" na twarzy. 
No więc jak to jest? Lepiej bez czy z? Najlepsze sprawdzenie tego, to wykonanie makijażu tylko na połowie twarzy. Ja zdecydowanie wolę bardziej podrasowaną stronę. Ale są gusta i guściki. 




10 komentarzy:

  1. Z makijażem czy bez - i tak wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i 'z' i 'bez" bardzo ładnie, + bardzo ładny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje :) Włosy tak "sprane" z farby, że bardziej już się nie da :P

      Usuń
  3. Podrasowane brwi - jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się na nich skupiam, czasami bardziej niż na makijażu oka :P

      Usuń
  4. Nie myślałaś o tym, żeby zacząć kręcić filmiki i wrzucać je na YT? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo dziewczyn na yt Paulina, zostanę póki co w blogosferze :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!