poniedziałek, 3 września 2012

Haul prawie niekosmetyczny.

Luźny dzień=luźny post. Za oknem jakaś ma-sa-kra. Chciałam zrobić kolejny tutorial, ale w taką pogodę nic nie sprzyja...światło nie to, nastrój nie ten, nastawienie nie to. A jak sobie poprawić humor? Oczywiście, że zakupami ;)) Kosmetyczne to one nie są, ale drogerie były mi dzisiaj nie po drodze. Wstąpiłam szybko do Interio tylko po 'bobble' ale przecież nie mogłam wyjść tylko z butelką ;))








"Butelki bobble to niezwykły projekt Karim'a Rashid'a, który oprócz doskonałego kształtu wyróżnia kilka świetnych cech:
  • bobble filtruje wodę w trakcie picia, bez czekania - masz wodę na czysto od razu,
  • bobble usuwa zanieczyszczenia organiczne oraz smak i zapach chloru z kranowej wody,
  • bobble jest wykonana ze zdrowego plastiku pozbawionego BPA, PCV i ftalanów,
  • bobble oszczędza środowisko, zastępując jednorazowe butelki z wodą,
  • bobble daje Ci roczne oszczędności minimum 720 zł rocznie,
  • bobble jest idealna dla Ciebie i Twoich bliskich!"
Podoba mi się idea ;)Wielkie bum na eko butelki było już sporo czasu temu, ale ja zdecydowałam się na zakup dopiero teraz. Jeden filtr = 300 butelek wody. Fajny gadżet dla osób, które piją duże ilości wody. Chciałam z niebieskim filtrem, ale już nie było więc jak widzicie mój kolor to róż. Pierwsze starcie mamy już za sobą i jak narazie jestem pozytywnie nastawiona ;) ciekawi mnie tylko czy ten filtr faktycznie działa, czy to tylko jakaś podpucha i sprzedają zwykłą butelkę za taką cenę, ale Roksana...trochę wiary w ludzi.. Zobaczymy jak poradzi sobie w starciu z moim trybem życia i "szanowaniem" przedmiotów martwych. Daje jej pół roku ;) Zapłaciłam za nią 16,95 franków ( 59,25 zł)




Jako, że niedługo powrót do Polski i zabieranie się za meblowanie mojego nowego pokoju postanowiłam już coś sobie do niego zakupić ;) uwielbiam zdjęcia i wydaje mi się, że wprowadzają taką ciepłą atmosferę ;) Pierwszy gadżet zawieszamy tak sznurki na pranie i do klamerek wkładamy zdjęcie(koszt 6,90 fr.) drugi jest nieco bardziej 'bajerancki'. W sznureczku o długości 150 cm jest magnes i w tych kolorowych guziczkach też. Fajnie to wygląda gdy na całej długości zawieszone są zdjęcia (koszt 15 fr.)





Z myślą o relaksie w wannie ;) olejki, sól, mleko. Przecena z 18 na 3? Aż zal było nie wziąć. Pachną obłędnie.



Uwielbiam męskie bluzy, a że już nie mam ich komu zabierać postanowiłam zainwestować we własną. Zimne wieczory nadchodzą więc sprawdzi się idealnie ;) 

Czy  Wy też nie macie na nic energii? Ja muszę koniecznie naładować baterie. Jeszcze 10 dni i wracam do Polski.

11 komentarzy:

  1. Przyznam się, że gdy najpierw spojrzałam na butelkę to myślałam, że kupiłaś wibrator :D dopiero później się przyjrzałam ;) ech... te moje oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dobre! :D świetna bluza :)

      Usuń
    2. hahahaha, you make my day Catherine K ! ;*

      Usuń
  2. Your method of describing all in this piece of writing
    is really fastidious, all can effortlessly understand
    it, Thanks a lot.
    Feel free to visit my site :: see page

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fastidious?? I think that you don't understand what I mean.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, dlatego zastanawiam się jak coś takiego wykombinować ;P żeby w sznurku był magnes... I nie kosztowało to 50 zł...

      Usuń
  4. swietne zakupy :) ta butelka strasznie mnie zaciekawila :) ciekawe czy w uk znajde cos podobnego :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100 % znajdziesz ;) widziałam ją u kilku dziewczyn na angielskim YT ;) pozostaje tez zamówienie on-line http://www.reusablebottle.co.uk/index.php?crn=246 ;)

      Usuń
  5. Fajna ta buteleczka! Choć nie pomyślałam, że to wibrator tak jak Catherine K, to jednak mnie zaciekawiła i zaskoczyła. W Polsce można ją dostać jeszcze taniej, niż Ty sama kupiłaś - na www.waterbobble.pl kosztuje zaledwie 49,90 zł :D Podziel się wrażeniami z jej użytkowania!

    mOla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 49,90 + przesyłka 10 zł czyli wychodzi na to samo ;)) Za jakiś czas na pewno napiszę coś więcej na jej temat ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!