piątek, 17 sierpnia 2012

trend w makijażu jesień-zima 12/13

o co chodzi? o czerwone usta. Są ponadczasowe i wracają do łask każdego sezonu... Jak je nosić tej jesieni?
 " Krwistoczerwone usta w zimowej wersji nie uznają makijażu oczu ani różu na policzkach"- glamour
"Bordo wyjątkowo dobrze wygląda z błyskiem. Mają przypominać wargi świeżo umoczone w winie"-cosmo
"Jesienią usta nie boją się koloru. Sekret tkwi w tym, by skontrastować go z jasną, niemal nagą skórą. Najważniejsze, kolor ma sprawiać wrażenie jakby polakierowanego. Nałóż najpierw szminkę pędzelkiem do ust. Tak nasączysz usta kolorem i podkreślisz ich kształt. Kiedy pierwsza warstwa koloru lekko wsiąknie w usta, nałóż kolejną. A na sam koniec błyszczyk." - elle






Ja postawiłam na delikatne podkreślenie oczu i strażacką czerwień, choć wiem, że bardzie pasują mi odcienie wpadające w "wino", jednak cały czas jestem na etapie poszukiwania odpowiedniego odcienia. 



10 komentarzy:

  1. ale masz piękne i pełne usta! oddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze kilka lat temu oddałabym bez wahania. Dzisiaj muszę odmówić ;PP

      Usuń
  2. bardzo ładnie, Ci w tym odcieniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal się boję takich ciemnych ust:) a Tobie bardzo ładnie w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się co bać! Zacznij może od czerwonych błyszczyków? Nie mają aż takiej pigmentacji ;))

      Usuń
  4. Bardzo pasuje Ci ten kolor, mi niestety żaden ciemniejszy nie odpowiada ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mysle zer ten odcien jak najbardziej ci pasuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie widzę w czerwonych ustach, ale Tobie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym odcieniu jest Ci pięknie! I ten makijaż śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!