piątek, 17 sierpnia 2012

niebieskie ombre na powiece-make up tutorial

Wakacje się kończą, ale kolor na naszych powiekach niekoniecznie. Makijaż dosyć prosty w wykonaniu. Podkład nałożyłam na samym końcu, żeby niebieski cień, który może się osypać nie utworzył mi cieni. Także  uważajcie dziewczyny! ;))

Krok 1:

Przyklejam plasterki, żeby zrobić wszystko symetrycznie ;) Jako bazę użyłam białej kredki, która jest do du... i nic nie widać.

 Krok 2:

W zewnętrznym kąciku granatowym cieniem wyciągam dość daleko flicka. Powiekę ruchomą maluję jedynie w zewnętrznym kąciku(tym kolorem)

 Krok 2:

Na środek powieki nakładam miętowy cień i blenduję z granatem.

 Krok 4:

W wewnętrznym kąciku nakładam biały cień i  blenduję z miętowym.

Krok 5:

W zewnętrznym kąciku maluję kreskę czarnym eyelinerem delikatnie ją wyciągając w stronę brwi. Prowadzę w do połowy powieki przy samej linii rzęs.

Krok 6:

Górne rzęsy dokładnie tuszuję czarną maskarą.

  Gotowe ;))





 Produkty, których użyłam?!

Porządek jak  zawsze ;))

10 komentarzy:

  1. Balck, widzę, że u Ciebie taki porządek jak u mnie:D
    Bardzo ładne oczko wyczarowałaś:) Kolory fajnie grają z tęczówką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zawsze tak wygląda pokój po robieniu tutorialu ;D dziękuję ;*

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tym plasterkiem, zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten kolor do Twoich tęczówek :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne :) fajny pomysł na wykonanie ;D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada swietnie, podoba mi sie jak pokazalas step by step wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! 95% makijaży na moim blogu jest krok po kroku ;))

      Usuń
  6. Ależ ty brzydka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zapewne jesteś najpiękniejsza/y na świecie, może się pochwalisz swoją urodą podpisując się i wstawiając swoje zdjęcie??Jestem bardzo ciekawa.. Swoją drogą gratuluję "odwagi" anonimie... ludzie, brak słów!

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!