piątek, 27 lipca 2012

Wyniki rozdania!

Miesiąc już minął więc czas na wyniki rozdania! Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności. Dziś szczęście miała : Kosmetyczne Remedium. Gratuluję! Powiem szczerze, że nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania tym rozdaniem. Udział wzięło aż 130 osób ;)

Trochę zaniedbuje bloga, ale to dlatego, że moje życie  wywróciło się do góry nogami. Zmiana planów życiowych, powrót do Polski, przeprowadzka, studia. Dlatego nie będę teraz często pisać. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Musze się ogarnąć ;P

16 komentarzy:

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!