niedziela, 8 lipca 2012

Wakacyjna kreska- make-up tutorial

Jak wiadomo wakacje to czas szaleństw i eksperymentów różnego rodzaju. Dlaczego więc nie wprowadzić do swojego makijażu odrobiny koloru? Zwłaszcza, że nie potrzebujemy miliona cieni i pędzelków. Ja użyłam tylko trzech kosmetyków. Niebieskiego cienia z letniej paletki Essence(który nałożyłam na mokro), eyelinera w żelu oraz czarnej maskary. Coś czuję, że ta kombinacja będzie królować na moim oku przez większość wakacji, chociaż takowych niestety nie mam ;( 


Chciałabym jeszcze napisać, że jestem w szoku bo w niecałe dwa tygodnie miałam ponad tysiąc wyświetleń mojego bloga. Dziękuję serdecznie tym, którzy się do tego przyczynili! ;*


15 komentarzy:

  1. Subtelnie! Mam podobny cień lovely, więc mogłabym zrobić coś podobnego, ale nie mam takiego ładnego pędzelka tak ty, więc ciężko by było nałożyć.. Co innego, że mam niebieski eyeliner, i gdzieś na blogu pokazywałam podobny make-up ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek to Hakuro H85. Koszt ok. 15 zł, także myślę, że warto ;))

      Usuń
  2. Też się zgadzam - subtelnie :) Co prawda, nie każdemu będzie pasował, ale można użyć innego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najlepsze jest to, że można kombinować z kolorami. Codziennie inaczej ;D

      Usuń
  3. genialne to jest ! szkoda ze jeszcze nie kupilam pedzelka do kreski bo bym z checia sama sobie takie zrobila oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można malować kolorowymi eyelinerami w pisaku ;)

      Usuń
  4. idealnie ci to wyszło, też muszę pokombinować

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kreski, masz piękne brwi -kształt i linię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Niestety tylko prawa brew jest ok, na lewej mam bliznę ;(

      Usuń
  6. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes which will make the greatest changes.
    Thanks a lot for sharing!
    Also visit my web blog :: best beauty quotes

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie widzę blizny, a też uważam że masz niesamowite brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wam bardzo! ;)) blizna jest widoczna gdy brwi są niepomalowane. staram się ją jakoś maskować i z tego co widzę to nieźle mi to wychodzi skoro nikt jeszcze nie zauważył;P

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!