czwartek, 19 lipca 2012

NOTD#3

Kosmiczne paznokcie. Wyglądają mega sztucznie zwłaszcza w słońcu. Jak małe lustereczka ;) Ale powiem szczerze, że podoba mi się ten efekt. Zwłaszcza, że trwałość tego lakieru jest przerażająca. To już ich czwarty dzień i jak widzicie nic się z nimi nie stało. Jest to lakier Essence do zadań specjalnych tzn. nail art. Zmieniłam tylko pędzelek z igiełki na normalny i pomalowałam. Aż się boję co będzie gdy będę go zmywać, uhh....



Odliczam dnia do urlopu. Jeszcze tylko cztery przeraźliwie długie dni i opuszczam piękną Szwajcarię na TRZY tygodnie ;D Nie mogę się doczekać. Pierwszy tydzień spędzę w Saarbruecken i będę miała dla Was "raport specjalny" ponieważ odwiedzę dość ciekawe i kontrowersyjne miejsce ;D Tego również nie mogę się doczekać. Potem dwa tygodnie w Polsce. Mhm...to jest to ;))

17 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie pomyślała, żeby zamienić pędzelki :P Ale efekt rzeczywiście niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kombinować z tym co się ma ;P

      Usuń
  2. bardzo fajnie to wyglada ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to wygląda, like in Star Wars :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek! Kojarzy mi się On z Panią zimą:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zmywanie jest fatalne ;( ale efekt jest wart późniejszego męczenia się ;D może skusisz się na moją akcję ? ;>
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) u mnie nowa notka - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor świetny! Taki marsjański ? Dziwny, kontrowersyjny, ale dla mnie genialny ! kocham takie wynalazki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tak trwałego lakieru! Muszę nabyć;) świetny kolor;) i śliczne paznokcie! Mogę spytać co to za poświata dookoła paznokci? krem, wazelina, lakier bezbarwny? I w jakim celu? ochronnym przed pobrudzeniem podczas malowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oliwka do skórek firmy Eveline w celu nawilżenia, stosowana po malowaniu ;))

      Usuń
  9. Też ostatnio pokazywałam na naszym blogu lakier lustrzany! :) Świetnie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!