poniedziałek, 2 lipca 2012

Make-up tutorial- Adele (grammy)

Dziś makijaż inspirowany tym, który miała na sobie Adele na ceremonii rozdania nagród Grammy 2012.

Krok 1:

Na bazę pod cienie nakładam pudrowy, cielisty cień.

 Krok 2:

W zewnętrznym kąciku tworzę "v" brązowym cieniem.

 Krok 3:

Brązowy cień rozcieram do środka powieki.

 Krok 4:

Czarną, miękką kredką do oczu maluję cieniutką kreskę przy samej linii dolnych rzęs i dokładnie rozcieram.

 Krok 5:

Czarnym eyelinerem w żelu maluję bardzo grubą kreskę delikatnie wyciągając ją w stronę końca brwi.

 Krok 6:

Dolne i górne rzęsy tuszuję czarną maskarą.

 Krok 7:

Przyklejam sztuczne rzęsy.

 GOTOWE ;))




Produkty, których użyłam: 


  
I dzisiejsza lektura. Dziękuję mojemu facetowi za cudowny prezent ;*

8 komentarzy:

  1. kreseczki jeszcze do poprawki, ale poza tym ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lusterku wszystko jest proste. Mój aparat niestety jest bezwzględny ;((

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. super efekt końcowy! też muszę w końcu wypróbować sztuczne rzęsy, tylko nwm czy będę umiała się za nie zabrać hahah;P

      Usuń
    2. dziękuję! Też się bałam, ale szczerze powiem, że to nic trudnego. A efekt jest niesamowity ;D już wiem w czym tkwi sekret gwiazd ;P

      Usuń
  3. fajnie Ci wyszedl ten makijaz, a co do lekturki to taka sama jak moja obecna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie Ci to wyszło! kiedyś koniecznie muszę spróbować dokleić sobie rzęsy bo efekt jest powalający!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!