piątek, 6 lipca 2012

Delikatny dzienny makijaż-tutorial

Miałam zrobić inny makijaż, ale że za chwilę wychodzę postawiłam na bardzo delikatny(jak dla mnie) . Ogólnie jestem fanką ciemnych makijaży oka jednak dzisiaj już mi się nic nie chciało ;) Makijaż może minimalnie powiększyć optycznie nasze oczy ponieważ rozświetlamy pod łukiem brwiowym oraz w wewnętrznym kąciku, a zarazem nie malujemy tam czarnej kreski oraz białą kredkę wprowadzamy na linię wodną ;) Także otwieramy nasze oczy .


Krok 1: 

Na całą powiekę mam już nałożoną bazę pod cienie.

 Krok 2:

Na całą powiekę od wewnętrznego kącika, aż po sam luk brwiowy nakładam biały cień.

 Krok 3:

Czarnym eyelinerem w żelu maluję kreskę i delikatnie wyciągam ją w stronę brwi. Jednak nie maluję do końca powieki czyli wewnętrzny kącik zostawiam "otwarty".

 Krok 4:

Ciemnym, brązowym cieniem dokładnie rozcieram kreskę oraz wprowadzam trochę cienia na dolną powiekę.

 Krok 6:

Zaczynając od końca roztartego eyelinera wprowadzam jasny, brązowy cień w załamanie powieki.

 Krok 7:

Białą kredką maluję linię wodną.

 Krok 8:

Rzęsy tuszuję czarną maskarą

 Tak prezentuje się skończone oko. 

 Dla mnie trochę za nudno więc dokleiłam sztuczne rzęsy ;))

Na usta mój ulubieniec z Manhattanu ;))


Produkty, których użyłam:






11 komentarzy:

  1. Fajny makijaż :D Dla mnie trochę za mocny na takie upały (wszystko by mi spłynęło :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szwajcarii nie ma upałów, wręcz przeciwnie. Same burze :(

      Usuń
  2. podobają mi się rzęsy i roztarta kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny tutorial. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te sztuczne rzęsy wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i przydatny ten makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie znalazłaś ten podkład? Szukam i go i szukam, z Ross chyba wycofali zupełnie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja go kupiłam w swojej mieścinie w jakiejś małej, prywatnej drogerii.

      Usuń
  7. gdzie kupiłaś rzęsy ? ;) są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!