poniedziałek, 16 lipca 2012

Adele make-up tutorial

Jeżeli jesteście zainteresowani jak wykonać poniższy makijaż Adele to zapraszam dalej ;))

Krok 1:

Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie.

 Krok 2:

Na powiekę ruchomą nakładam cielisty, pudrowy cień.

 Krok 3:

Załamanie powieki zaznaczam delikatnie jasnym, brązowym cieniem.

 Krok 4:

Na dolną linię wodną nakładam biały cień i wyjeżdzam nim w zewnętrznym kąciku tworząc przedłużenie mojej linii wodnej.

 Krok 5:

Na górnej powiece maluję czarną, grubą kreskę eyelinerem w żelu.

 Krok 6:

Górne rzęsy tuszuję bardzo dokładnie, natomiast dolne jedynie muskam czarną  maskarą.

Tak wygląda skończone oko ;))






26 komentarzy:

  1. klasyka zawsze w modzie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podoba się a jak :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wydaje, że Adele robi cieńszą kreskę :) Ale makijaż ogólnie super, podoba mi się ta biała kreska na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się właśnie wydaje, że ja zrobiłam cieńszą kreskę niż ma Adele ;P

      Usuń
    2. to zależy od powieki w zasadzie, chodzi mi o to, że u Ciebie przy otwartych oczach widać mniej "czystej" powieki niż u Adele :)

      Usuń
    3. aha, no tak ;) mam mały obszar powieki ruchomej a jeszcze górna na nią "opada" przy otwartym oku. To pewnie dlatego ;)

      Usuń
  4. bardzo ladnie :) i brwi tez mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Wy z tymi brwiami? ;P ja za nimi nie przepadam.

      Usuń
  5. Pięknie, lubię taką kreskę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem tak ! to nie twarz Adele powinna być na okładce ;) ślicznie Ci wyszło ;) może skusisz się na moją akcję ? ;>
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow:) świetnie Ci wyszedł makijaż :)) bardzo ładny i fajnie podkreśla urode :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się baaardzo podobają Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!