niedziela, 10 czerwca 2012

Pędzle Hakuro-recenzja

Dziś przedstawiam moją kolekcję pędzli Hakuro. Posiadam je od marca, także trochę na ich temat mogę już powiedzieć ;) Są to trzy pędzle do twarzy i cztery do oczu. Za wszystkie pędzle zapłaciłam samodzielnie.



Hakuro H51- cena 32,90 zł. możesz kupić tutaj



 

Od producenta:

włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 16 cm.
długość włosia: 2,2 cm.
Bardzo gęste włosie, bardzo miłe w dotyku.
Pędzel idealny do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. 
Nakładanie podkładu o płynnej konsystencji: Przed użyciem spryskaj pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. Wyciśnij odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie "mocząc" pędzel w podkładzie nanieś kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadź podkład na twarzy, aż do uzyskania naturalnego efektu.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie:

Używam go do rozprowadzania podkładów w płynie. Jak dla mnie ma idealną wielkość do mojej twarzy, nie muszę się nim namachać, a i tak dotrze do każdego zakątka( kąciki oczu, płatki nosa). Jest tak mięciutki, że aplikacja podkładu to czysta przyjemność. Nie zawsze spryskuje go wodą jak zaleca producent, ale nie zauważyłam, żeby pochłaniał większa ilość podkładu niż wtedy gdy nakładam podkład palcami. Ilość jest taka sama. Poradził sobie z podkładem Maybelline, KOBO, a nawet Revlon Color Stay nie jest mu straszny. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby zostawił jakąkolwiek smugę na mojej twarzy. Włosie jest bardzo zbite przez co czasami mam problem z domyciem go z podkładu, ale jakoś daje radę. Gdy "wykąpie" go na wieczór, rano jest już suchy i gotowy do akcji ;))


Hakuro H21- cena 25,90 zł. możesz kupić tutaj



Od producenta: 

włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 18 cm.
długość włosia: 3,3 cm. - 2 cm.
Do nakładania różu/brązera, do nakładania kosmetyków służacych do modelowania twarzy, do nakładania kosmetyków rozświetlających.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie: 

Używam go do konturowania twarzy, czyli do bronzera. W zasadzie nie wyobrażam sobie robić tego innym pędzlem. Ten idealnie wpasowauje się pod kość policzkową, jest mięciusieni. Po praniu trochę się rozczapierzył, ale z tego co zauważyłam włosie tlenione ma to do siebie, że lekko się puszy. Pędzel odrobinę się odbarwił, ale nie sprawia mi to żadnej różnicy. Działa tak samo jak na początku. Używam go codziennie i nic się z nim nie dzieje. Baaardzo sympatycznie się z nim pracuje. Można lekkim dotknięciem uzyskać efekt "mgiełki" na policzku.

 Hakuro H54- cena 33,90 zł. możesz kupić tutaj



Od producenta:

włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 18 cm.
długość włosia: 3,3 cm.
Włosie, bardzo miłe w dotyku.
Pędzel typu "kulka", służy do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Może być stosowany do nakładania kosmetyków brązujących lub różów. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. 
Nakładanie podkładu o płynnej konsystencji: Przed użyciem spryskaj pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. Wyciśnij odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie "mocząc" pędzel w podkładzie nanieś kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadź podkład na twarzy, aż do uzyskania naturalnego efektu.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie:

Typowa kulka. Przyznam się bez bicia, że nie próbowałam nim nakładać podkładu, ale jestem tak zadowolona z efektu jaki daje H51, że nawet nie będę próbować ;)). Czasami używam go do różu, ale najczęściej nakładam nim sypki puder transparentny z Vichy. W każdej z tych dwóch ról spełnia się rewelacyjnie. Nie rozłazi się, schnie tak samo jak H51 czyli całą noc.W dotyku jest najbardziej przyjemny. Mogłabym cały dzień miziać się nim po twarzy!


Hakuro H79- cena 16,40 zł. możesz kupić tutaj




 Od producenta:

włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 18 cm.
Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do aplikacji cieni na całą ruchomą powiekę i powyżej, aż do lini brwi. Zaokrąglony kształt umożliwia nałożenie cienia rozświetającego pod dolną linię brwi. Może również służyć do zacierania granic pomiędzy kolorami.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie:

Używam go do każdego makijażu i jest niezastąpiony!Czasami nakładam nim cień na całą powiekę i świetnie sobie z tym radzi, jednak zawsze, ale to zawsze używam go do blendowania. I uważam, że za taką cenę nie znajdziecie lepszego pędzla do rozcierania granic między cieniami. Idealnie wkomponuje się w każde załamanie powieki. Niezależnie czy macie normalną, czy opadającą powiekę(tak jak ja). Uwielbiam go.


Hakuro H78- cena 16,40 zł. możesz kupić tutaj



 Od producenta:

włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 17,5 cm.
długość włosia: 1,1 cm.
Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do precyzyjnej aplikacji cieni do oczu, w zewnętrznym (tzw. zewnętrzne 'V') lub wewnętrznym kąciku oka, cienia wzdłuż dolnej lini rzęs. Może być użyty do rozmazywania kreski na oku w celu uzyskania efektu 'smokey eye'
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie:

Mój bezkonkurencyjny ulubieniec! Nie wiem dlaczego, nie używam go codziennie, ale kocham ten pędzelek miłością nieskończoną! Jest wielofunkcyjny i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Nakładam nim cień w załamanie powieki, lekko nad załamanie,w wewnętrznym kąciku, żeby utworzyć V w zewnętrznym kąciku, na dolną powiekę... jeżeli chce rozetrzeć eyeliner to robię to właśnie tym pędzelkiem. Jeżeli chce bardzo delikatnie i na małej powierzchni rozetrzeć granice między cieniami, albo pojedynczy cień to robię to właśnie tym pędzelkiem. Do tego jest tak miękki, że to sama przyjemność ( Piszę post i się nim bawię) love, love, love!


Hakuro H76- cena 16,40 zł.  możesz kupić tutaj



 Od producenta:

włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 17 cm.
Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do bardzo precyzyjnej aplikacji cieni do oczu, w zewnętrznym (tzw. zewnętrzne 'V') lub wewnętrznym kąciku oka, cienia wzdłuż dolnej lini rzęs.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.

Ode mnie:

Co prawda rzadko go używam, ale zawsze się przyda. Tak jak pisze producent to koleś od precyzyjnej roboty ;) Nie mam nic więcej do dodania.


Hakuro H85- cena 10,90 zł. możesz kupić tutaj



Od producenta:



włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 16,2 cm.
długość włosia: 0,5 cm. - 0,7 cm.
Pędzel wykonany z włosia syntetycznego. Służy do wykonywania kresek na powiekach, do modolewania brwi.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna.


Ode mnie: 


Niezastąpiony do robienia kresek eyelinerem w żelu. Skośnych pędzelków nigdy dość!




Podsumowanie!


Jestem oczarowana pędzlami firmy Hakuro! Nie żałuję ani złotówki i nie okłamujmy się. Za taką jakość jaką reprezentują sobą tę pędzle ich cena jest aż śmieszna! Już nie mogę się doczekać aż wrócę do Polski w lipcu i zrobię kolejne zamówienie. Ich pędzle możecie znaleźć na stronie http://makeupbox.pl/hakuro
A Wy macie jakieś pędzle tej firmy? Jeżeli nie to serdecznie polecam, a jeżeli macie, to co sądzicie na ich temat? Też je kochacie tak jak ja?



A to spóźniony prezent urodzinowy od moich rodziców, który czeka na mnie w Polsce!
Mamo, tato kocham Was ;*



12 komentarzy:

  1. Miętowe lity *.* też się nad takimi zastanawiałam,ale chyba nie miałabym do nich pomysły. Sama nie wiedziałam o co mi wtedy chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle wyglądają solidnie i na pewno będą długo i dobrze służyć :)
    a buty...marzą mi się takie, tylko w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie szukalam kilku pedzli i chcialam kupic cos z Hakuro, bo mam tylko 2 ale od pol roku prawie nikt mi u nich nie odpisuje, mimo ze kiedys ustalilysmy pare spraw z wlascicielka, to stwierdzilam, ze kupie u Maestro i tak tez zrobilam. Czekam az mi wysla, juz wiele razy u nich zamawialam i zawsze bylam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam najmniejszego problemu z kontaktem. Może spróbuj na ich facebooku? ;))

      Usuń
  4. moje ulubione pędzle to właśnie Hakuro i Maestro- cena za ich jakość jest rzeczywiście śmieszna, już niedługo planuję powiększyć swoją kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz planuję zamówienie Maestro ;)

      Usuń
  5. Dobrze ,że zrobiłaś taką recenzje i ja tu trafiłam bo akurat szukam dobrych pędzli na moją kieszeń ;) dzięki kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna recenzja.Pędzle wygadaja naprawde dobrze.Zapraszam od mnie i wspolnej obserwacji. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kuleczkę, skośny, płaski, do podkładu języczkowy i do rozcierania. Jakość jest faktycznie bardzo dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety H51 zaczął gubić włosie ;((

      Usuń
  8. Świetne pędzelki , też mam i lubię. Z małymi wyjątkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!