poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mój dzienny makijaż

Dziś mój dzienny makijaż, który stosuje najczęściej. Jeżeli ktoś woli bardziej delikatny to może zrezygnować z kresek. Mój makijaż zawsze jest mocny. Po prostu w takich najlepiej się czuję ;) 
ENJOY!

Krok 1:

Mam już podkreślone brwi, a na powiece nałożoną bazę pod cienie.

Krok 2:

Na całą ruchomą powiekę pędzelkiem języczkowym nakładam cielisty cień (Lily Lolo- Cream Soda).

Krok 3:

Na resztę powieki, aż pod łuk brwiowy nakładam biały cień.

Krok 3:

Jako, że niestety mam opadającą powiekę brązowy cień muszę nałożyć nieco powyżej załamania, aby w ogóle był widoczny gdy otworzę oko.

Krok 4:

Wszystko dokładnie blenduję.

Krok 5:

Ten sam brązowy cień rozprowadzam na dolnej powiece.

Krok 6:

Eyelinerem w żelu i pędzelkiem bobbi brown rysuję kreskę.

 Krok 7:

Dokładnie tuszuję rzęsy(górne i dolne).

Tak wygląda skończone oko ;))


Kosmetyki, których użyłam:




1. Podkład Revlon ColorStay- 150 Buff
2. Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral -02 Natural
3. Puder transparentny Vichy Dermablend
4. Puder bronzujący WIBO
5. Baza pod cienie ArtDeco
6. Cielisty krem Lily Lolo-Cream Soda
7. Paletka czterech cieni KOBO( biały, brązowy) 
8. Eyeliner w żelu Essence
9. Maskara L'oreal Volume Million Lashes Extra-Black
10. Pomadka Rimmel- 700 Nude Delight
11. Róż BeYu 05

10 komentarzy:

  1. klasycznie i bardzo ładnie, chociaż kreseczka mogłaby być węższa przy wew. kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj jest, ale dziś nic nie chce ze mną współpracować ;))

      Usuń
  2. Bardzo ładny :) lubię takie.. i mój makijaż też zazwyczaj jest dosyć mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, tylko zgadzam się z koleżanką Wdowa po Stalinie co do grubości krechy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, na codzień maluję się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne kreski !:D

    Jakim aparatem wykonujesz zdjecia ? :)

    Z miłą chęcią obserwuje :)

    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Aparat to Panasonic Lumix DMC-FZ50. Nie znam się na aparatach, ale tak jest na nim napisane ;P

      Usuń
  6. uwielbiam kreski! sama praktycznie noszę je na codzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. extra makijaz naprawde :)))) chyba zrobie taki na swoim blodu hihi zapraszam do mnie http://menkamakeupartist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!