czwartek, 28 czerwca 2012

Makijaż w stylu Dody-krok po kroku

Tak jak w tytule. Moja interpretacja makijażu, który zazwyczaj nosi Doda. Nie jestem jej fanką, ale w prasie nie da się o niej nie czytac ;)

Krok 1:

Na połowę powieki ruchomej nakładam srebrny cień.

 Krok 2:

Na dolną powiekę nanoszę czarny cień do 3/4 długości.

 Krok 3:

W zewnętrznym kąciku powieki ruchomej nakładam czarny cień i bardzo delikatnie rozcieram.

 Krok 4: 

Pod łuk brwiowy i w wewnętrznym kąciku nakładam biały cień.

 Krok 5:

Czarnym eyelinerem w żelu maluję kreskę.

 Krok 6:

Ten sam czarny eyeliner nakładam na linię wodną.

 Krok 7:

Rzęsy bardzo dokładnie tuszuję czarną maskarą.

Gotowy makijaż prezentuje się w ten sposób. Ostatnio mam fioła na punkcie kolorowych ust także nie zwracajcie uwagi ;))


4 komentarze:

  1. Świetny. śliczne masz oczyska :)

    Zapraszam
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo fajne oczy do właśnie takich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!