środa, 6 czerwca 2012

Make-up tutorial Leighton Meester"Somebody to love"(teledysk)

Hej! Dziś mój pierwszy tutorial blogowy. Inspiracją był makijaż Leighton Meester z jej teledysku do piosenki "Somebody to love". Nie przepadam za muzyką tego typu, a wpadłam na ten teledysk oglądając materiały dotyczące Leighton ( jestem maniaczką Gossip Girl). Makijaż ma coś w sobie. Jest on bardziej wieczorowy niż dzienny. Jednak ja na wyjście w tym makijażu nie zaznaczyłabym tak mocno brwi, ale tutaj to element kluczowy. ENJOY! ;))

 Krok 1:

Na twarzy mam już podkład, a na powiece bazę pod cienie. Na całą ruchomą powiekę pędzelkiem języczkowym (For you Beauty) nakładam srebrny cień.

 Krok 2: 

Precyzyjnym pędzelkiem (Hakuro H76) i czarnym matowym cieniem rysuje przedłużenie dolnej powieki ( na zasadzie kreski eyelinerem).

 Krok 3:

Tym samym pędzelkiem  wyprowadzam cień w załamanie do mniej więcej 2/3 długości.

 Krok 4:

Wszystko dokładnie blenduję do środka (Hakuro H79).

 Krok 5:

Długo zastanawiałam się czy w tym makijażu Leighton ma kreskę, ale znalazłam zdjęcie, na którym bardzo dokładnie ją widać. Więc pędzelkiem do eyelinera (Hakuro H85) i eyelinerem w żelu robię kreskę dość mocno wyciągniętą w stronę brwi.

 Krok 6:

Na dolną powiekę nakładam odrobinę srebrnego cienia.

Krok 7:

Na dolną linie wodną nakładam białą kredkę, aby optycznie powiększyć oko.

 Krok 8:

Dokładnie tuszuję rzęsy czarnym tuszem. (Spokojnie można dokleić sztuczne rzęsy, niestety skończył mi się klej).

 Krok 9: 

Najważniejsza rzecz w całym makijażu czyli podkreślenie brwi. Bardzo mocne podkreślenie! Ja użyłam do tego czarnego cienia KOBO. Należy przedłużuć linię brwi, aby optycznie była na równi z wyciągniętą kreską eyelinerem.

 Gotowe!

Skończone oko wygląda w ten sposób. 

 Krok 10:

Twarz wykonturowałam bronzerem. a na usta nałożyłam pomadkę nude. Całość prezentuje się w ten sposób ;)  ( Tak, wiem...wyglądam jakbym zobaczyła ducha)

 Kosmetyki, których użyłam:


1. Podkład Revlon ColorStay- 150 Buff
2. Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral -02 Natural
3. Puder transparentny Vichy Dermablend
4. Puder bronzujący WIBO
5. Baza pod cienie ArtDeco
6. Srebrny cień Essence 03 star light możesz kupić tutaj
7. Czarny cień KOBO 
8. Eyeliner w żelu Bobbi Brown
9. Maskara L'oreal Volume Million Lashes Extra-Black
10. Pomadka Rimmel- 700 Nude Delight

7 komentarzy:

  1. Zawsze zazdrościłam osobom, które potrafią zrobić ładny make-up. Ja, niestety, jestem makijażowym beztalenciem ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainwestuj w pędzle do makijażu. Powiem szczerze, że w moim przypadku to dużo zmieniło. Kiedyś nie potrafiłam nawet namalować prostej kreski eyelinerem ;))

      Usuń
  2. Łał! Oszołomiłaś mnie tym makijażem, śliczny jest po prostu! :)
    Ja zrobiłam ostatnio Arii Montgomery z serialu Pretty Little Liars(Lucy Hale), jak chcesz to zajrzyj byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło czytając Twój komentarz ;))

      Usuń
  3. naprawde piekny makijaz!
    I blog. Jak to sie stalo, ze nigdy na Ciebie nie trafilam? :) Bede zagladac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż i ciekawy blog, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!