czwartek, 14 czerwca 2012

Make-up tutorial- Bardzo prosty i szybki dzienny.

Też macie tak, że czasami zanim wygrzebiecie się z łóżka to na makijaż pozostaje Wam dosłownie 5 minut? Osobiście rzadko mi się to zdarza, ale czasami jednak zdarza. Jeżeli jesteście zainteresowane bardzo szybkim dziennym makijażem, którego efekt widać poniżej to zapraszam serdecznie ;))

Krok 1:

Jak zawsze zaczynam od podkreślenia brwi. 

 Krok 2:

Na całą powiekę nakładam palcem bronzer, którego używam do konturowania.

 Krok 3:

Pod łuk brwiowy oraz w wewnętrzny kącik oka nakładam biały, perłowy cień, aby rozświetlić odrobinę oko.

 Krok 4:

Rysuję standardową dla mnie kreskę eyelinerem w żelu.

 Krok 5: 

Tuszuję tylko górne rzęsy.

 I gotowe! ;))

Krok 6: 

Na usta nakładam różowy, matowy błyszczyk.

 Produkty, których użyłam:




1. Krem tonujący Essence (Chyba stanie się moim ulubieńcem na lato!)
2. Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral
3. Paletka do brwi Essence( jak ja mogłam jej nigdy nie mieć?!)
4. Bronzer WIBO
5. Biały, perłowy cień z paletki Bourjois
6. Tusz do rzęs L'Oreal Volume Million Lashes
7. Matowy błyszczyk Manhattan 56K

Muszę nauczyć się robić zdjęcia ;/

3 komentarze:

  1. Kocham kreski! Bo tylko to potrafię robić w makijażu XD. Ślicznie je zrobiłaś. Masz piękne usta :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten matowy błyszczyk - cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!