środa, 13 czerwca 2012

haul Essence+niespodziewajka

Dziś szybki post, z haul'em. Jestem po całodniowych zakupach i nogi wchodzą mi , nie napisze gdzie... Zrobiłam tylko dwa zdjęcia. Możecie porównać ceny niemieckie z polskimi.Rzeczy które kupiłam w szafie Essence:
1. Patyczki do odsuwania skórek- 1,45 euro
2. Korektor stay natural- 1,95 euro
3. Cień colour&shine- 2,75 euro
4. Błyszczyk-top- 1,95 euro
5. Maskara pogrubiająca I<3extreme- 1,95 euro możesz kupić tutaj
6. Paletka cieni sun club- 2.95 euro możesz kupić tutaj
7. Pędzelek do smokey eyes- 1,25 euro
8. Pędzelek do cieni- 1,25 euro
9. Zestaw do stylizacji brwi- 2,45 euro możesz kupić tutaj
10. Baza pod cień do powiek- 2,45 euro możesz kupić tutaj
11. Żel do stylizacji brwi- 2,75 euro możesz kupić tutaj
12. Krem tonujący- 1,95 euro



Dwa peelingi z gumową gąbeczka. I tu niespodzianka! Wiem, że nie jest on dostępny w Polsce dlatego jeden kupiłam dla Was! ;)) Niedługo na moim blogu zorganizuje rozdanie. A do zgarnięcia będzie między innymi ten produkt ;)) 

2 komentarze:

  1. Czekamy :)
    uwielbiam Essence-ceny troszkę niższe niż u nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!