wtorek, 5 czerwca 2012

Domowe SPA z Lush'em&Bomb Cosmetics

Po wczorajszej mega długiej podróży postanowiłam się odprężyć, a gorąca kąpiel działa na mnie najlepiej. Użyłam następujących produktów:
-Delikatny scrub do twarzy Rumiane Policzki(Bomb Cosmetics)
-Peeling do ciała Truskawkowe Pola(Bomb Cosmetics)
-Bubble Bar The Comforter(Lush)
-Bomba Blackberry(Lush)
-Olejek Happy Blooming(Lush)
-Szampon Rehab-Art. 31(Lush)
-Odżywka American Cream(Lush)

 Odrywamy kawałek Bubble Bar i rozpuszczamy pod strumieniem wody.

Efekt po samym Bubble Bar.

Potem dodaje kawałek "olejku", który rozpuszcza się pod wpływem ciepła.


Na koniec wrzucam bombę.

I moje zaskoczenie, że ze środka kuli coś wystaje.


Po całkowitym rozpuszczeniu kuli została sama karteczka "Boom Boom!"

Wszystko razem wygląda tak.

Woda przybiera fioletowy kolor, a wszystko tak nieziemsko pachnie, że już sam zapach relaksuje.


Po wyjściu z kąpieli skóra była baaaaaardzo nawilżona. Nie było potrzeby używać już jakiegokolwiek balsamu. Zapach na skórze utrzymuje się w zasadzie do teraz. Jest delikatny, ale wyczuwalny. 

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!