niedziela, 24 czerwca 2012

Blue lagoon- make-up tutorial


Krok 1:

Zaczynając od wewnętrznego kącika nanoszę morski cień do połowy powieki ruchomej.

 Krok 2:

Dolną powiekę zaznaczam czarnym cieniem.

 Krok 3:

W zewnętrznym kąciku na powiekę ruchomą nakładam czarny  cień.

 Krok 4:

Wszystko dokładnie rozcieram.

 Krok 5:

Na dolną powiekę od wewnętrznego kącika nakładam złoty cień rozcierając granicę z czarnym.

 Krok 6:

W wewnętrznym kąciku nakładam biały perłowy cień.

 Krok 7:

Górną granicę rozcieram bronzerem, którego używam do konturowania twarzy.

 Krok 8:

Czarnym eyelinerem maluję kreskę, które rozszerza się ku zewnętrznemu kącikowi.

 Krok 9:

Rzęsy dokładnie tuszuję czarną maskarą.

 Krok 10:

Środek ust maluję białą kredką.

 Krok 11:

Resztę wypełniam czarną kredką.

 Krok 12:

Na białą kredkę nanoszę niebieski cień, którego użyłam do makijażu oczu, natomiast na czarną kredkę czarny cień.

 Krok 13:

Na  czarny cień nakładam odrobinę czarnego błyszczyku i zaznaczam pieprzyka obok ust.

 Produkty, których użyłam:




4 komentarze:

  1. oczy mi się tak bardzo nie podobają, mało blue, ale usta a to nadrabiają, są świetne i wyszły idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, kolor z oczu sie troche zgubił, ale przynajmniej usta wyszły dokładnie tak jak planowałam ;))

      Usuń
  2. usta wow :D jak z bajki ;) może kiedyś sobie takie wyczaruje, tylko w naturalniejszych kolorach, boję się takich u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na codzień kombinuję z różowymi pomadkami ;))

      Usuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!