czwartek, 17 maja 2012

Sposób na ciemny lub czerwony lakier.

Tak jak w tytule. Dzisiaj zmywałam ciemno granatowy lakier i pomyślałam, że podzielę się tym co wiem ;) Ten sposób znalazłam kiedyś przypadkiem w internecie i od tego czasu częściej używam ciemnych lub czerwonych lakierów, a także brokatowych topperów np. z Essence, które przy zwykłym zmywaniu cholernie szarpią płatki.  Zmywanie paznokci tą metodą nie stanowi już żadnego problemu. Często, zwłaszcza przy czerwonych lakierach, gdy zmywamy zwykłym sposobem całe palce mamy czerwone, paznokcie odbarwione ( choć to akurat jest wina braku base coat'u). Stwierdziłam, że to nie na moje nerwy i malowałam tylko jasnymi kolorami. Ale teraz mogę sobie malować wszystkim czym zapragnę ;) Do "operacji" potrzebujemy: zwykłe płatki kosmetyczne, zmywacz do paznokci, nożyczki i folię aluminiową.

 Krok 1. 

Wyciągamy z opakowania 5 płatków i przecinamy każdy na pół ( jeżeli szkoda Wam płatków to możecie przeciąć jeden na cztery części-wtedy zużyjecie tylko 2,5 płatka, a nie 5;) ) Folię natomiast tniemy na 10 kawałków. Wielkość zależy od Waszych palców ;P

 Krok 2.

Na środek wacika nalewamy troszeczkę zmywacza, następnie zawijamy wokół paznokcia,a płatek owijamy folią aluminiową. I tak robimy z każdym palcem. Moje zdolności manualne nie są na zbyt zaawansowanym stopniu więc najpierw robię jedną rękę, a po ściągnięciu drugą. Bo gdy mam tą folię na jednej ręce to mam problem z owinięciem na drugiej ;) Jednak jeżeli uda Wam się zrobić dwie dłonie jednocześnie to gratulacje!

 Krok 3.

Z ręką robokopa siedzimy około 3 minut, potem lekko dociskamy drugą ręką na wysokości paznokcia i ściągamy, a naszym oczom ukazuje się czysty paznokieć i przede wszystkim czyste palce i skórki wokół paznokcia. Wiem, że  to może wyglądać śmiesznie, bo sama się śmiałam gdy pierwszy raz zmywałam w ten sposób paznokcie, ale uwierzcie mi- warto. 

Efekt przed i po.


 A to wiosenna, delikatniejsza propozycja ;)) Pomalowałam od razu po zmyciu ciemnego granatu, co kiedyś było niemożliwe, bo całe paluchy i skórki miałam granatowe. A tu proszę ;) 
Przypominam raz jeszcze, że to nie ja wpadłam na tak cudowny pomysł, choć żałuję ;)) 

xoxo



7 komentarzy:

  1. cze fajny blog pozdrawiam bende odwiedzac

    OdpowiedzUsuń
  2. o cos nowego nie wiedzialam ze tak sie da czerwony kolor lakieru potrafi narobic klopotow bo ciezko go sie zmywa jesli nie polozymy go na baze pod lakier:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :) czyżbyś miała topper circus confetti na tych nudziakowych paznokciach? uwielbiam jego efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Essence. Również go uwielbiam ;))

      Usuń
  4. tej metody używam już od dawna i warto ją rozpowszechniać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh mimo, że o tej metodzie słyszę często i od dość dawna, nigdy jej nie próbowałam.. może czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za KAŻDY komentarz, który uświadamia mnie w tym, że ktoś jednak czyta to co piszę i moja praca nie idzie na marne oraz motywuje do dalszego działania ;)))
Nie zostawiaj komentarza z linkiem do swojego bloga lub tekstem "zapraszam do mnie". Jeżeli zwrócisz na siebie moją uwagę to masz jak w banku, że odwiedzę Twój blog!